Scoin-Rindu-Rinduan Jadi Kenangan

Sakit hati ini bagai dihiris sembilu
Sesak nafas ini bilaku mendapat tahu
Kasih yang ku beri tak berharga

Sayang kau bermain dengan silangkata
Hingga aku benar-benar telah jatuh cinta
Sayang sesungguhnya aku tak menduga
Engkau insan yang tak boleh ku percaya

Rindu-rinduan jadi kenang-kenangan
Insan yang ku sayang kini milik orang
Kasih dan sayang jadi benci dan dendam
Di manakah setiamu
Di manakah rindumu

Aku kau panggil sayang
Dia kau panggil sayang
Mana satu mana mahu mu
Kau berikan ku rindu kau berikannya cinta
Oh tak tahu

Tergamaknya dirimu
Meracun di jiwaku dalam senyuman
Selamat tinggal sayang aku mengundur diri

Aku kau panggil sayang
Dia kau panggil sayang
Mana satu mana mahu mu
Kau berikan ku rindu kau berikannya cinta
Oh tak tahu
Tergamaknya dirimu meracun dijiwaku dalam senyuman
Selamat tinggal sayang aku mengundur diri

Leave a comment

No comments yet.

Comments RSS TrackBack Identifier URI

Leave a Reply

