Keje..Keje..Keje….

Adoiii baru jer sempat on blog ni..hahahahah…bz betul arini..perghhhh..maklum lah dah nak raya kan..hahah aku lak terkial-kial kene siapkan keje…hmm..sambil wat blog ni..aku dengar jgk la lagu lagu raya…huhuhu..teringat lagu raya lama lagi best…lebih-lebih lagi lagu dari Sudirman,P Ramlee,Saloma dan yang lain-lain…pejam celik sekejap jer bulan ramadahan akan meninggalkan kita,syawal pula menjelma…

Stings-Dalam Diam Aku Mencintaimu

Entah mengapa ku rasa tak menentu
Semenjak aku mengenali dirimu, sayang
Terbayang-bayang wajahmu di mataku
Hingga tersentuh rasa indah di kalbu
apakah ertinya

Aku tak tahu mengapa aku rindu
Ingin ku curah tetapi rasa malu
Cubalah engkau mengerti isi hati ku
Di dalam diam aku menyintai mu

Ku harap kau faham perasaan ku
yang kini dilamun rindu pada mu
sungguhnya aku telah jatuh cinta
oh…indahnya bila bersama mu
cinta ku dengan ikhlasnya
janganlah engkau sia-siakan
harapan dan impianku

(dalam diam aku menyintaimu)

syok layan lagu ni…:)

Ways-Seiras

Membisu saja tiada terkata
Pabila kuterpandang wajahmu
Yang seiras kekasihku yang dulu

Aku tergamam tiada bersuara
Pabila kau menjeling padaku
Seolah kau membaca pintu hatiku

Wajahmu manis yang mempersona
Tidur pun tak lena
Siang dan malam terbayang-bayang
Mandiku tak basah ooo ku rindu

Gerak geri serupa
Tak ubah kekasihku dulu
Gaya lenggang pun sama
Membuat hatiku cemburu

Dikaulah yang kuangani
Dikaulah yang kuhajati
Serasi membawa bahagia (2X)

lagu ni best jugak…..sesekali aku layan lagu ni :)

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.