Data-Permaisuri

Aku rela hidup dengan mu
Demi bahagia…
Hanya Tuhan bisa memisahkan kita

Di jaga dan lena kukuntum kerinduanku
Untuk mempersembah sayang padamu
Keharuman bunga tak seharumnya cintaku
Istimewa untuk sunting jiwamu

Bermula pandang pertama
Kau utuskan senyum mesra
Aku ingin seribu tahun lagi
Bersamamu…

Kubinakan mu istana
Aku rendakan bahagia
Dengan niat suci
Kaulah permaisuri

Sambutlah cinta abadi
Genggam dan semat di hati
Manisnya asmara
Kekal selamanya

Lagu ni khas untuk orang yang teramat ku sayangi…I Love u So Much

suasana keje yang boring…

pagi ni bosan lak nak g keje..dah la hujan..nak bangun pun malas …tapi ..aku redah jer…hujan pun hujan la..janji aku dapat g keje…sampai je kat tempat keje..adoii pc client lak sampai..bosan-bosan..kene format,ade yg suh update antivirus….ape nk buat..dah tu jer keje aku selama ni…layan kan jer la …

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.